Αναγνώστες

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Συνέντευξη από την Marialenatsi!

Γεια σας και πάλι! Το Πάσχα πλησιάζει και είμαι πολύ χαρούμενη με τις προετοιμασίες! Τέλος πάντων... Τι σας έχω? Συνέντευξη από την Marialenatsi!!! Ναι την χθεσινή N.CG.! Λοιπόν, τα λόγια είναι περιττά:
-Γεια σου γλυκιά μου!
Γεια σας!

-Λοιπό
ν, για πες μας λίγα πράγματα για εσένα.
Ονομάζομαι Μαριαλένα , αλλα οι φίλοι μου με φωνάζουν Μαριλού ! Είμαι 14,5 και κατάγομαι από την Ελλάδα! Στον ελεύθερο μου χρόνο μ 'αρέσει να σερφάρω , να βγαίνω βόλτες με τους φίλους μου , να πηγαίνω για ψώνια και να παίζω με το σκύλο μου !
-Έχεις μια πολύ όμορφη κούκλα, αφιερώνεις πολύ χρόνο στο Stardoll καθημερινά;
Όχι ιδιαίτερα γιατί έχω διάβασμα και ως γνωστόν το σχολείο προηγείται ! Αν κάποιες φορές δεν έχω τόσο πολύ διάβασμα ή τόσες πολλές υποχρεώσεις ασχολούμαι αρκετές ώρες με την κούκλα μου , καθώς μ 'αρέσει να επικοινωνώ με τα παιδιά που έχω γνωρίσει στο stardoll και να δίνω το δικό μου στυλ στην κούκλα μου!! Όλο αυτό το βρίσκω πολύ διασκεδαστικό!
-Πώς νιώθεις που ξαναβγήκες covergirl?
Είμαι πολύ χαρούμενη που βγήκα για 3η φορά national covergirl γιατί έτσι καταλαβαίνω πως αρέσει το στυλ της κούκλας μου και πως έχω την υποστήριξη των άλλων μελών του stardoll όποτε τη χρειαστώ !!!
-Χαρακτήρισε μας το στυλ σου.
Το στυλ μου θα έλεγα πως είναι σικ ! Προσέχω αρκετά την εξωτερική μου εμφάνιση τόσο στην πραγματική μου ζωή , όσο και στο παιχνίδι !
-Υπάρχει κάποια/κάποιες medolls που θαυμάζεις;
Ναι ! Θαυμάζω την Simplyflawlless4 γιατί το στυλ της είναι πάντα πολύ προσεγμένο αλλά ταυτόχρονα και περίεργο ! Ποτέ δεν θα δω στη Μελίνα κάτι το συνηθισμένο ! Έχει πάντα κάτι που σε μαγνητίζει !!
-Μάλιστα, ευχαριστούμε πολύ! ♥ Τα λέμε!
Κι εγώ σας ευχαριστώ! Τα λέμε !!

Ελπίζω να σας άρεσε! Τα λέμε σύντομα!
Με αγάπη,
Beauty...4ever






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου